Al Ries, Jack Trout, Krisztina Meskó

Alulról építkező marketing

900Ft Szállítási költség info shipping cost

Elfogyott

  • Példány állapota: újszerű
  • Kiadó: Bagolyvár
  • Kiadás éve: 1998
  • ISBN: 9639197017
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 176

AI Ries és Jack Trout harmadik közösen írt könyvét tartja kezében az olvasó. Első könyvük, a Pozicionálás a kommunikációs taktikákról szól. A második, a Marketingháború az üzleti stratégiákról. Az Alulró! építkező marketing kapcsolja össze e két területet, de új megközelítésben.A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott taktikákat.A szerzők határozottan más véleményen vannak. Meggyőző példákkal bizonyítják, hogy ami valóban eredményes, az pontosan ennek fordítottja.* * *AI Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

Friss könyvek a címlapról