Fülszöveg A vállalatvezetők naponta megélik, milyen nehéz küzdeni a versenytársakkal, feltárni a fellelhető hatékonysági tartalékokat, a végsőkig fokozni a termelékenységet. Egyre gyakrabban ütközünk kemény korlátokba, mégis csak ritkán és nagyon kevesen merünk bátor stratégiai váltással kitérni a küzdelem elöl ott, ahol annak csekély a hozadéka. A könyvből megtanulhatjuk, mikor és hogyan teremthetjük meg a magunk kék óceánját, ahol – legalábbis átmenetileg – csak két szereplő van: mi és a vevőink. Hát nem erről álmodik minden vállalatvezető? Straub Elek elnök-vezérigazgató Magyar Telekom A mi iskolánk a közép-európai régió Harvardjaként szeretné vezetni az MBA-rangsorokat. Hisszük, hogy ebben a régióban az innováció genetikai adottság. A kék óceán stratégia remek módszertani kereteket ad ezen adottságok kihasználásához. Mi nemcsak a diákjainknak, hanem üzleti partnereinknek is iránytűt tartunk a kék óceán piacok felé. Olivér W. Olson M BA – program igazgató CEU Business School, Budapest A… Tovább