Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketingmenedzsment

5990Ft Szállítási költség info shipping cost

Keménytáblás

A borító kicsit kopottas. a könyv alsó lapélei kicsit koszfoltosak.

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadó: Akadémiai
  • Kiadás éve: 2006
  • ISBN: 9630583453
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 985

E kötetben megtaláljuk a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben.

Friss könyvek a címlapról