Kiss Mariann

Alapmarketing

490Ft Szállítási költség info shipping cost

Készleten

  • Példány állapota:

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.
Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelszik, hanem visszatükrözik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?
A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében történő feldolgozásra.
Mindazok eredményesen alkalmazhatják – legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők –, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.
Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelszik, hanem visszatükrözik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?
A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében történő feldolgozásra.
Mindazok eredményesen alkalmazhatják – legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők –, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

  • Kiss Mariann
  • 1