Kiss Mariann
Alapmarketing
490Ft
Szállítási költség
Készleten
- Példány állapota: jó
A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.
Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelszik, hanem visszatükrözik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.
Kiknek ajánljuk a könyvet?
A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében történő feldolgozásra.
Mindazok eredményesen alkalmazhatják – legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők –, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.
Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelszik, hanem visszatükrözik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.
Kiknek ajánljuk a könyvet?
A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében történő feldolgozásra.
Mindazok eredményesen alkalmazhatják – legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők –, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.
- Kiss Mariann
- 1
- jó