Domokos Lajos
Press & PR
1490Ft
Szállítási költség
Készleten
- Példány állapota: jó
A médiatevékenység, a szervezeti és az üzleti kommunikáció alapjai
Sokan megkerülhetetlennek tartják a kommunikációs szakmák tanulásában e könyv elődjét, a Press című kötetet. Azt reméljük, hogy ez a vélemény csak erősödni fog ezzel a lényegesen bővített, csaknem száz képpel, ábrával, táblázattal gazdagított kiadással. A szerző figyelembe vette a tömegkommunikáció változásait, a mobilkommunikáció térhódítását, a szórakoztatási szempontoknak a médiában való előretörését. Friss esetek elemzésén keresztül mutatja meg a manipuláció jelenlétét. Áttekinthető osztályozási szempontokat ad, életszerű hírszerkesztési megoldásokat kínál, beavat a szerkesztőségi munka szervezésének, a nyomdai kiadványok gondozásának műhelytitkaiba.
A kötet módszertani részében az eddigiekhez képest is gyakorlatiasabb és sokrétűen illusztrált műsorkészítési, filmforgatási ismeretekkel találkozik az érdeklődő.
Domokos Lajos a public relations művelése és tanítása során kialakított több fogalom példákon keresztül történő értelmezését is megosztja az olvasókkal. Ezek között különösen hiánypótló lehet a pr-tervezés és -kutatás áttekintése. Így a kommunikációs szakok hallgatói az eddigieknél is nagyobb haszonnal forgathatják a könyv mostani változatát.
- Domokos Lajos
- 1
- jó