Wally Olins

A márkák

750 Ft Szállítási költség info shipping cost

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadás éve: 2004
  • ISBN: 9637052046
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 287

A márkák napjaink kultúrájától elválaszthatatlan jelenségek. Felmagasztalhatjuk őket, gúnyolódhatunk rajtuk, a márkák mégis állandó viták kereszttüzében állnak. Sokszor éri a márkákat az a vád, hogy a rutin, az üres nagyképűség és az előítélet jellemzi mindegyiket. E radikálisan új szemléletű könyvben Wally Olins, aki munkássásának nagy részét a marketing területén töltötte el, tapasztalataira alapozva próbálja meg elmagyarázni, miért fontos, hogy régi megkövesedett ítéleteinket félretegyük. Mi történik akkor, amikor egy márka globális lesz? Amikor nem veszünk tudomást arról a tényről, hogy mindig a vásárlóé az első hely? És vajon mitől jó hír az, hogy a márkák egyre inkább terjednek a világban?
A könyvben a szerző pozitív választ ad a márkákkal szemben fellépő “No Logo” új ortodox képviselőinek, rávilágítva arra, hogyan mossák össze a márkákról alkotott nézeteiket az újkapitalizmusról vallott felfogásukkal. Olins szerint a márkák már nem csak a vállalatokról, azok termékeiről és szolgáltatásaikról szólnak. A globalizáció korában egy nemzet márkázása megszűnt a nemzeti büszkeség része lenni, sokkal inkább a gazdasági túlélés egyik eszközévé vált. Tény azonban az, hogy életünk minden egyes jelentős intézménye – a városok, a vallás, az ország, ahol élünk, a sportcsapatok, a múzeumok, vásárlószokásaink, jótékonysági egyesületeink – a márkák lesznek modern korunk, társadalmi és üzleti életünk egyik leginkább számottevő tényezői.

Friss könyvek a címlapról