Malcolm McDonald

A megfelelő marketingterv elkészítése

900Ft Szállítási költség info shipping cost

Elfogyott

  • Példány állapota:
  • Kiadás éve: 2005
  • ISBN: 9633689465
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 198

Marketingtervei ​alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem igazán érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján nem lehet igazán elégedett? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, akkor erre a könyvre van szüksége. Ne számítson könnyű menetre. Malcolm McDonald kalauza sodró lendületű és provokatív, de a gondolatmenet feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketing tervei, és mit kell tennie, hogy biztosan működjenek. Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között
– hogy miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésben;
– hogy mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamaténak;
– hogy miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket;
– hogy mit kell a tervnek tartalmaznia;
– a marketing-célkitűzések és a -stratégiák megfogalmazásáról;
– az értékesítési, reklám-, eladásösztönzési, elosztási és vevőszolgálati stratégiákról;
– hogy miként tegye marketingtervét működőképessé