Adrian Slywotzky
A profit művészete
2000Ft
Szállítási költség
A könyvben több oldalon ceruzás aláhúzások láthatóak.
Elfogyott
- Példány állapota: jó
- Kiadás éve: 2003
- ISBN: 9637525343
- Nyelv: magyar
- Oldalak száma: 220
Mi a közös egy Barbi babában, egy Nokia telefonban és egy American Express bankkártyában? Mindhárom egy sikeres profitmodell, a Piramis Profit egy-egy mintapéldája. És mi a köze egymáshoz az Intelnek, a Microsoftnak és Stephen Kingnek? Annyi, hogy mindegyik az Értéklánc-pozíció Profit modelljén alapszik.
A profit művészete azokat a láthatatlan, de létfontosságú vezérelveket rajzolja föl, amelyeket az üzleti siker és az üzleti bukás közötti különbséget jelenthetik. A szerző, a jó nevű üzleti tanácsadó szellemesen és izgalmasan meséli el a keleti bölcsességet a nyugati ravaszsággal egyesítő Zhao mester (stratégiai tanácsadó) és ifjú tanítványa, az igyekvő és tehetséges Steve történetét. A könyv huszonhárom fejezete egy-egy tanóra, s egyben egy-egy profitgenerálási modell is, amelyek mindegyikét számos konkrét példa és éppen egyszerűségében tanulságos levezetés világítja meg.
Az olvasó választhat: hagyja Steve-et egyedül megoldani a házi feladatokat, vagy fejezetről-fejezetre maga is próbál példákat találni az egyes modellekre. Közben elolvashatja a nagyszerű „kötelező olvasmányokat” is, amelyek segítségével a szerző leleményesen sokszorozza meg könyve tartalmát olyan izgalmasan eltérő és sokoldalúan szemléletalakító szerző műveivel, mint Peter Drucker, Ezra Pound, David Ogilvy, Isaac Asimov vagy a matematikus John Allen Paulos.
Slywotzky könyve akár üzleti elemzés kitűnő segédeszközeként, akár szórakoztató tankönyvként is felhasználható. Egy gazdag életpálya bölcsen egyszerű és mulatságosan gondolkodtató terméke.