Kovács Tünde

Az ügyfélszolgálat művészete

3490Ft Szállítási költség info shipping cost

Elfogyott

  • Példány állapota:
  • Kiadó: Gasztrotop
  • Kiadás éve: 2009
  • ISBN: 9630670879
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 254

Kovács ​Tünde Az ügyfélszolgálat művészete című könyvének második, bővített kiadásában a vállalatok legértékesebb vagyonának a kezeléséhez az ügyfelekhez ad nélkülözhetetlen ismereteket. A könyv első kiadása óta eltelt kilenc év a témát még aktuálisabbá tette. A növekvő versenyben már nem csak az a kérdés, hogy ki mit ad, hanem emellett lényegessé vált az is, hogy ki milyen módon nyújtja, amit ad.
Az ügyfélszolgálat művészete útmutató kézikönyv mindazok számára, akik a munkahelyükön ügyfelekkel, üzleti partnerekkel, vevőkkel, vendégekkel, kliensekkel, páciensekkel foglalkoznak.

– A könyv segítségével megtudhatja:
– Milyen személyiségvonások szükségesek az ügyfélszolgálati munkához?
– Hogyan lehet együttműködő kapcsolatot kialakítani másokkal?
– Mit jelentenek a kontroll alatt nem tartható non-verbális jelzések?
– Miképpen viselkednek ügyfélként az emberek?
– Ki hogyan befolyásolható, és ki hogyan befolyásol másokat?
– Hogyan oldjon meg hatékonyan és eredményesen problémákat?
– Hogyan kezelje a reklamációt?
– Hogyan tájékoztasson egyértelműen?
– Hogyan lehet telefonon gyors és eredményes?
– Hogyan oldja a munkahelyi stresszt?

Az ügyfélszolgálat művészete második, bővített kiadása nem csak azok számára lesz a legfontosabb forrás, akik már évek óta várják újabb kiadását, hanem azoknak is, akik most találkoznak először a téma teljes mélységű, ugyanakkor közérthető és gyakorlatban hasznosítható feldolgozásával.

Friss könyvek a címlapról