Jack Trout

Az új pozicionálás

700Ft Szállítási költség info shipping cost

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadó: Bagolyvár
  • Kiadás éve: 1998
  • ISBN: 9639071978
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 168

A pozicionálás minden idők leggyakrabban idézett, mégis leginkább félreértett üzleti stratégiája. A könyv a legújabb kutatások és kommunikációs elméletek bevonásával tárgyalja a témát. Különösen nagy teret szentel az átpozicionálás koncepciójának, amely nélkül ma már nem képzelhető el korszerű marketingmunka. A könyvet haszonnal forgathatják a marketing- és PR-szakemberek – és minden olyan vállalat, intézmény, hivatal, szervezet vezetője, munkatársa, melynek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róla a fogyasztók fejében és a közvéleményben.

Friss könyvek a címlapról