César García

Bob könyve (kétnyelvű)
Az Új Reklám a XXI. században

1490Ft Szállítási költség info shipping cost

A könyv eredeti védőborítójáról hiányoznak a műanyag lábak. A könyv gerincénél a ragasztás elengedett, de a papír előzéklap tartja. A keményfedeles borítón kívülről szakadás látható. A műanyag védőborítón matricák láthatóak, élei szöszölődnek.

Elfogyott

  • Példány állapota: közepes
  • Kiadó: Márka Művek
  • Kiadás éve: 2007
  • ISBN: 9789630695251
  • Nyelv: magyar, angol
  • Oldalak száma: 596

Bob legalább annyit ér ma, mint amekkora értéket az Ogilvy könyv képviselt a maga idejében. Nemcsak azért fontos, mert alapvetően új alapokra helyezi a reklám feladatát és szerepét, de visszaadhatja a reklámkészítés örömét és hasznosságába vetett hitünket.

Friss könyvek a címlapról