Dr. Hoffmann Istvánné

Direkt és interaktív marketing

900Ft Szállítási költség info shipping cost

Elfogyott

  • Példány állapota:
  • Kiadás éve: 2002
  • ISBN: 9639197920
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 229

A szerző a magyar nyelven írt marketing irodalmat az elmúlt években számos művével gazdagította. Ezúttal a direkt, azaz a közvetlen marketinget vette nagyító alá. A mű a Szerző által írt, 1997-ben mejelent „Direkt marketing és módszerei” című könyv továbbfejlesztése. A magyar marketing irodalomban a könyv hézagpótlást jelent mind a tartalmi gazdagsága, mind terjedelme, a fontosabb kérdéskörök részletes tárgyalása tekintetében. A könyv tartalmának aktualitását aláhúzza az a tény, hogy napjainkban a fejlett piacgazdaságokkal rendelkező országokban a direkt marketing a hagyományos kiskereskedelemmel versenyző, fontos értékesítési forma.

Friss könyvek a címlapról