Peter Doyle

Értékvezérelt marketing

1490Ft Szállítási költség info shipping cost

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadó: Panem
  • Kiadás éve: 2002
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 552

Peter Doyle, a nem:etközi hírű marketingoktató, -kutató és -tanácsadó legújabb könyvében meglehetősen ambiciózus célt tűz maga elé: újra kívánja fogalmazni a marketing célját, és meghatározni, miképpen mérhető a marketing gazdasági hozzájárulása a vállalati értékhez. Az újradefiniálás eredményeként gyakorlatiasabb és a vállalati felső vezetés céljaihoz jobban illeszkedő, úi marketingkoncepció születik. Eszerint a marketing célja a:, hogy hozzájáruljon a részvényesi érték maximalizálásához. A marketingstratégát is abból a néző-pontból kell értékelni, hogy milyen értéket teremt a befektetők számára. Az új koncepció, melyet a szerző értékvezérelt marketingnek nevez, a meglévő marketingtudást nem teszi elavulttá, ellenkezőleg: növeli fontosságát és hasznosságát azáltal, hogy világos irányt szab neki. A könyv a modern menedzsment néhány, nagy érdeklődésre számot tartó területének alapos bemutatását nyújtja. Azt igényli az olvasótól, hogy a leírtakat ne csak a marketing szemszögéből ragadja meg, hanem integrálja a pénzügyek-kel, a közgazdaságtannal, a stratégiával és az információs rendszerrel. A szöveg mindenütt a legfrissebb kutatásokra és a legnagyobb hatású tanulmányokra hivatkozik, sok példát hoz annak érdekében, hogy minél közelebb kerüljön a gyakorlati élet és a való világ problémáihoz. A mai élen járó vagy élre törő vállalatok vezetésének fő célja hosszú távon maximalizálni a tulajdonosok nyereségét. A szerző rávilágít, hogyan hat mindez a marketingtervezésre, a termékekkel, árazással, a kommunikációval, a disztribúcióval vagy akár a: internet felhasználásával kapcsolatos döntésekre. Egyidejűleg igen világos és a gyakorlatban jól használható bevezetést is nyújt a marketingeseknek a részvényesi értéken alapuló elemzéshez.

Friss könyvek a címlapról