Hofmeister-Tóth Ágnes

Fogyasztói magatartás

1490Ft Szállítási költség info shipping cost

Elfogyott

  • Példány állapota:
  • Kiadó: Aula
  • Kiadás éve: 2003
  • ISBN: 9639478679
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 340

“A könyv felsőfokú szinten tárgyalja a marketingtevékenység megalapozását szolgáló, több tudományterületet felhasználó, önálló alkalmazott tudománynak elfogadott interdiszciplináris módszertant. (…) az egyes tudományterületeket kellő mélységben és terjedelemben vonja be az önálló tudomány tárgyalásába. Mindvégig a legfontosabb megragadására törekszik, mértéktartó s ezért az egyes részterületek nem válnak szükségtelenül terjedelmessé.A könyv külön említésre érdemes, dicséretes jellemzője a színes, változatos, a megértést és a gyakorlati alkalmazást segítő, elmélyítő esetek közlése. Ezek igazolják a szerző alapos tájékozottságát a tudományterület irodalmában és az évtizedes saját kutatások változatossága elkötelezettségét is illusztrálja.” Dr. Hoffmann IstvánnéA könyv a felsőoktatásban marketinget tanulóknak és oktatóknak, valamint azoknak a gyakorlati szakembereknek ajánlható, akik szeretnék a fogyasztói magatartást mélyebben megérteni.

Friss könyvek a címlapról