Robert B. Cialdini

Hatás
A befolyásolás pszichológiája

6990Ft Szállítási költség info shipping cost

Néhány helyen aláhúzások találhatók a könyvben ceruzával.

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadó: HVG Könyvek
  • Kiadás éve: 2009
  • ISBN: 9789639686779
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 364

Mi ​hat ránk, amikor igent mondunk egy ügynöknek vagy engedünk egy reklám csábításának? Hogyan lehet az embereket rávenni, hogy együttműködjenek olyan ügyekkel is, amelyeket korábban eszük ágában sem volt támogatni? Vagy fordítva: hogyan bírhatunk rá másokat a saját céljainkkal való együttműködésre? Mi a hatás titka?
Robert Cialdini szociálpszichológus e rendkívül sikeres könyvében a meggyőzés, azaz az együttműködést célzó befolyásolás elméletét és gyakorlatát tekinti át. A professzor elméleti tudását a kereskedői és ügynöki munkában szerzett valós tapasztalatai támasztják alá. A gyakorlati tanácsokban és tudományosan dokumentált megállapításokban gazdag kötet alapmű az üzletemberek, reklámosok, adománygyűjtők, ügynöki munkával foglalkozók – illetve a rábeszélők nem kívánatos hatása ellen védelmet kereső fogyasztók számára. Az élvezetes stílusú művet a pszichológia iránt érdeklődő nagyközönség is haszonnal és érdeklődéssel olvashatja. A Hatás alapvető összefoglalásnak számít a maga témájában, amit a több mint 1,5 millió eladott példány is igazol.

Robert B. Cialdini a pszichológia Regents’ professzora és a graduális kutatások rendkívüli professzora az Arizonai Állami Egyetemen. A Society of Personality and Social Psychology (Személyiség- és Szociálpszichológiai Társaság) elnöke volt.
A szociális befolyásolás finomságai iránti érdeklődését annak tulajdonítja, hogy egy alapvetően mezőgazdasági állam (Wisconsin) döntően német hagyományokat őrző városában (Milwaukee), annak túlnyomórészt lengyel emigránsok lakta negyedében, mindkét ágon olasz származású családban nőtt fel.
Cialdini közismert előadó, gyakran tart nagy sikerű előadásokat az etikus befolyásolás erejéről különféle szervezetek, köztük az IBM, a Mayo Clinic és a NATO számára.

„Első számú alapmű a meggyőzés pszichológiájának elsajátításához. Aki nem olvassa el, bizonyára szereti a fejét a falba verni vagy a dollárjait kidobálni az ablakon.”
GUY KAWASAKI, CEO, Garage.com.

„Ha egy tárgyaláson egy hajszálon múlna a siker, Bob Cialdini lenne az első, akinek kikérném a tanácsát.”
TOM PETERS, The Tom Peters Group

„A vállalatigazgatók e mű segítségével jobb döntéseket hozhatnak és bölcsebben alkalmazhatják a befolyásolás eszközeit. Ebben a témában Robert Cialdini nagyobb hatást gyakorolt a gondolkodásomra, mint bárki más.”
CHARLES T. MUNGER, alelnök, Berkshire Hathaway, Inc.

„Minden üzletember és minden piacszervező táskájában ott kell lennie a Hatás egy példányának!”
R. CRIAG WILSON, első elnökhelyettes, értékesítési igazgató, Northern Trust

Friss könyvek a címlapról