Jon Steel

Igazság, hazugság, reklám – A stratégiai tervezés művészete

1490Ft Szállítási költség info shipping cost

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadó: Sanoma Budapest Kiadói Rt.
  • Kiadás éve: 2002
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 274

A szerző szellemes és képzett előadóként kiválóan írja meg a planner sikereit az ügyfél, a fogyasztó és a kreatívok felé. Támad minden kutatási gyakorlatot, mely kapcsolatok megalapozása helyett éket ver az ügynökség és a meggyőzni kívánt emberek közé; olyan kutatást javasol, mely porhintés helyett az igazi megismerést szolgálja; s végül bemutatja, hogyan ültethető át a briefbe az egészséges kutatási eredmény úgy, hogy az nagyszerű kreatív ötleteket generáljon. Hazai és külföldi kollégákat szólaltat meg, de példáit saját gyakorlatából hozza – többek között a Polaroid, a Norwegian Cruise Line, a Porsche, az Isuzu és a „got milk?” rendkívül sikeres kampányait.A könyv üzenete, hogy a kellően átgondolt stratégiai tervezés jobb és hatékonyabb reklámozáshoz vezet, és ez az, amiben ügyfél és ügynökség a leginkább érdekelt – a televízió előtt ülő emberekről nem is beszélve.

Friss könyvek a címlapról