Kevin Roberts

Lovemarks – Jövő a márkák után

900Ft Szállítási költség info shipping cost

Készleten

  • Példány állapota: újszerű

Ahhoz, ​hogy a nagy márkák életben maradhassanak, el kell érniük, hogy vásárlóik feltétlen hűséget érezzenek irántuk. Csak így tudják megkülönböztetni magukat a feljövőben lévő, ismeretlen márkák millióitól. „A titok nyitja a titokzatosságban, az érzékiségben és a meghittségben keresendő. Kultuszmárka akkor születhet, ha elkötelezzük magunkat a létrehozásuk mellett – ez a márkák jövője.” Kevin Roberts szenvedélyesen hisz abban, hogy az üzleti életben is mind nagyobb hangsúlyt kap a szeretet. A Lovemarksban, ebben az üzleti élet filozófiáját megfogalmazó, úttörő munkában Roberts beszámol arról az útról, amelyet a termékek a védjegyekig, a védjegyek a márkákig megtettek, és arról a lépésről, amelyet a márkáknak meg kell tenniük, hogy kultuszmárkákká válhassanak. Robert érdekfeszítő, ám kritikus beszámolója a márkákról felnyitja a szemünket. Érvei egyértelműek: a márkák elerőtlenedtek. A megoldás? Olyan termékek létrehozása, amelyek elég erősek ahhoz, hogy a fogyasztókkal hosszú távú, érzelmeken alapuló kapcsolatokat alakítsanak ki.

  • Kevin Roberts
  • 1
  • újszerű

Friss könyvek a címlapról