Fülszöveg A könyv jó, átfogó, alapos. Sok, kutatásból vett példával olvasmányos áttekintését adja a piackutatásban használt legalapvetőbb módszereknek. A különböző módszerek felhasználhatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platformot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók, mind az azokat felhasználók támaszkodhatnak. így közös „módszertani nyelvet” beszélve könnyebben koncentrálhatunk magukra a kutatási eredményekre és azoknak a marketingmunkában való felhasználására, ami a piackutatás legfontosabb célja. A könyvet mind az első, mind a másoddiplomás képzésben jól felhasználhatónak tartom, és javaslom a kézikönyvtárba mindazoknak a szakembereknek, akik piackutatással foglalkoznak vagy piackutatási eredmények felhasználói. Remélem, ez a könyv is elősegíti, hogy minél több hazai piackutatási projekt támogassa a magyar piacon végzett marketingmunkát.Dr. Lengyel Emőke, ügyvezető igazgató, Taylor Nelson Sofres Modus Kft.A gazdaságelméleti… Tovább