Naresh K. Malhotra

Marketingkutatás

2490Ft Szállítási költség info shipping cost

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadó: KJK-Kerszöv.
  • Kiadás éve: 2002
  • ISBN: 9632246470
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 904

Fülszöveg A könyv jó, átfogó, alapos. Sok, kutatásból vett példával olvasmányos áttekintését adja a piackutatásban használt legalapvetőbb módszereknek. A különböző módszerek felhasználhatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platformot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók, mind az azokat felhasználók támaszkodhatnak. így közös „módszertani nyelvet” beszélve könnyebben koncentrálhatunk magukra a kutatási eredményekre és azoknak a marketingmunkában való felhasználására, ami a piackutatás legfontosabb célja. A könyvet mind az első, mind a másoddiplomás képzésben jól felhasználhatónak tartom, és javaslom a kézikönyvtárba mindazoknak a szakembereknek, akik piackutatással foglalkoznak vagy piackutatási eredmények felhasználói. Remélem, ez a könyv is elősegíti, hogy minél több hazai piackutatási projekt támogassa a magyar piacon végzett marketingmunkát.Dr. Lengyel Emőke, ügyvezető igazgató, Taylor Nelson Sofres Modus Kft.A gazdaságelméleti… Tovább

Friss könyvek a címlapról