Philip Kotler - Dipak C. Jain - Suvit Maesincee

Marketinglépések – Nyereséges növekedés és megújulás a 21. században

700Ft Szállítási költség info shipping cost

Volt könyvtári példány.

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadó: Park Kiadó
  • Kiadás éve: 2003
  • ISBN: 9635306318
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 177

“Végeredményben elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell – a jövő elvárásainak megfelelően – módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az, aki a marketinget pusztán meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget.” Philip Kotler A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő- és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján. A szerzők szerint alapos átértékelésre szorul a vállalati stratégia, hiszen csak így biztosíthatók újabb és újabb értékek a vevők számára a hagyományos és virtuális piacon. A radikálisan új marketingkoncepció, a holisztikus marketing a vállalatokat, vevőket, és közreműködőket összekötő hálózatokra, illetve a közöttük zajló kommunikációra épül. Az új paradigma a hagyományos marketing bevált elemeit olyan digitális technikákkal ötvözi, amelyek segítségével az érintettek hosszú távú és jövedelmező kapcsolatot alakíthatnak ki egymással. A zavaros, nyugtalan időkben, amikor senki sem tudja, hol is tart a marketing, e gyakorlatias és elgondolkodtató könyv segítségét nyújthat egy olyan átfogó marketingstratégia kidolgozásához, amely minden szempontból megfelel a vevőközpontú gazdaság kihívásainak és lehetőségeinek.

Friss könyvek a címlapról