David Ogilvy

Ogilvy a reklámról

10490Ft Szállítási költség info shipping cost

A borító és az első pár lap meghajlott.

Készleten

  • Példány állapota:
  • Kiadó: Park
  • Kiadás éve: 1990
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 224

David Ogilvy, “az amerikai reklámipar mágusa” (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója elárulja nekünk: : hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, : hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, : hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, : a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem, : hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást” Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel.

Friss könyvek a címlapról