David Ogilvy

Ogilvy ​a reklámról

2990Ft Szállítási költség info shipping cost

Készleten

  • Példány állapota:

David Ogilvy, „az amerikai reklámipar mágusa” (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója könyv­ében elárulja nekünk:
• hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél,
• hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet,
• hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák,
• a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem,
• hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást…
Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel.

  • David Ogilvy
  • 1

Friss könyvek a címlapról