Hans-Georg Hausel

Titkok a vevők fejében

2990Ft Szállítási költség info shipping cost

Elfogyott

  • Példány állapota:
  • Kiadás éve: 2008
  • ISBN: 9789630655644
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 218

Miért van nagyobb befolyása a vásárlói döntésekre egy keksz ropogósságának vagy egy sör felbontásakor hallható szisszenésnek, mint mikor a fogyasztók csak elméletben választanak? Miért tartanak 20 milliónál több háziállatot Németországban? Miért a szupermarketek bejáratához helyezik a zöldség-gyümölcs részleget? A vásárlók döntéseiben a legnagyobb szerepet olyan programok játsszák, amelyekről nem is tudnak, amelyek az evolúció során alakultak ki bennük. Ezek a fogyasztók agyából mozgatják a szálakat. A “Titkok a vevők fejében” a legfrissebb agykutatások fényében mutatja be, hogyan lehet a márkáknak páholyhelyet szerezniük a fogyasztók fejében.

Friss könyvek a címlapról