Síklaki István

Vélemények mélyén

2500Ft Szállítási költség info shipping cost

A könyv borítójának élén apró kopásnyomok láthatóak.

Elfogyott

  • Példány állapota:
  • Kiadás éve: 2006
  • ISBN: 9630948575
  • Nyelv: magyar
  • Oldalak száma: 188

A fókuszcsoport-interjú évtizedek óta az egyik legintenzívebben használt kutatási módszer. Legegyenletesebben a marketingkutatásban alkalmazták, jóllehet eredetileg szociológiai vizsgálatok céljára alkották meg az 1940–1950-es években. Ez az izgalmas, de igen kényes módszer napjainkban egyre fontosabb szerepet játszik különféle politikai, önkormányzati és egyéb döntések előkészítésében is. Színvonalas kézikönyvünk újdonsága, hogy részletesen bemutatja a fókuszcsoportos kutatások legfrissebb és igen nagy perspektíva előtt álló ágát, az internet útján lebonyolított on-line fókuszcsoportok technikáját, erényeit és korlátait.

Friss könyvek a címlapról