Magdolna Csath
Versenyképesség-menedzsment
1990Ft
Szállítási költség
Elfogyott
- Példány állapota: jó
- Kiadó: Nemzeti Tankönyv
- Kiadás éve: 2010
- ISBN: 9789631968453
- Nyelv: magyar
- Oldalak száma: 335
A tankönyv a versenyképesség lényegét, értelmét, definícióit, mérési módjait tárgyalja. Kiemelten foglalkozik a versenyképesség “puha” tényezőivel, közöttük az innovatív szervezeti kultúrával, az intellektuális tőkével, a vállalkozó szellemmel. Elemzi a nemzeti és a céges versenyképesség vitatott kapcsolatrendszerét, továbbá a lehetséges versenyképesség-növelő stratégiákat. Sok érdekes példán keresztül mutatja be a tudással és kreativitással való versenyzés módszereit és bizonyítja előnyeit. Mi az értékajánlat és az üzleti modell, és ezek hogyan kapcsolódnak a stratégiához? Mi a nyitott innováció, és milyen feltételek mellett lehet sikeres? Mi a szerepe a nemzeti kultúrának a versenyképesség növelésében? Mire jók a vállalati egyetemek, és kinek a feladata a céges tanulás menedzselése? Ezekre és sok más aktuális vezetési kérdésre ad meggyőző választ a szerző. A tankönyv nemcsak a felsőoktatási intézmények számára készült, hanem ajánlható az üzleti világ, a legkülönbözőbb vállalatok és intézmények fejlesztéssel, stratégiai tervezéssel foglalkozó munkatársainak is. A kötet – miközben élvezetes olvasmány – egyben széles elméleti és gyakorlati alapokra támaszkodó vezetési szakkönyv is.